La oss finne ut resultatene av klubbmesterskapet!

Av: Mariia Karagire  |  Publisert: 11. september 2024  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Det var en helg med blandet vær og mye skjedde på søndagen.
Blant damene var det Linda Eiesland Moth som vant og hun mottar en invitasjon til å spille Klubbmesteren Mester på Bogstad senere i år.
Senior Herrer 50+ var det Sven Kloster som vant.
I Klubbmester for Herrer ble det litt dramatikk på innspurten for leder ballen slik at det ente med omspill mellom August Dragland og Anders Jens Lund med at de begge kom inn på +12 etterfulgt av Rasmus Dragland ett slag etter. Sudden Death på hull 18 for å kåre vinner av klubbmesterskapet. Det ente med at August trakk det lengste stråret etter andre omspillshull.
Klubbmester light Sven Kloster og klubbmester light damer gikk til Lilly Trydal, med at det var de som hadde beste netto score denne helgen.